KAM Medewerker
Functie omschrijving
Als KAM-Coördinator ben je werkzaam binnen de afdeling Bureau Ondersteuning en ben je verantwoordelijk voor het borgen, verbeteren en onderhouden van het gehele KAM-systeem binnen de organisatie. Onze relatie is gecertificeerd voor VCA**, ISO 9001, ISO 14001, ISO 3834, CKB, BRL6000, BRL60021, BRL100,BORG, SCUTOS,.
Wat doe je als KAM Coördinator:
Samen met ons team van binnendienst medewerkers zorg jij ervoor dat de projecten op het gebied van het onderhoud van gebouwen en woningen veilig verlopen. Als KAM Coördinator ben jij degene die op de hoogte is van de Nederlandse veiligheidswetgevingen Je bent degene die de toolboxmeetings verzorgt, de inspecties op projecten doet en de interne en externe audits soepel laat verlopen.
Vanuit een coachende rol weet je medewerkers te wijzen op de bestaande en nieuwe veiligheidsaspecten als het nodig spreek jij collega’s aan op hun veiligheidsgedrag,
je wijst ze op hun verantwoordelijk en zo til jij samen met jouw collega's de veiligheidscultuur naar het nodige niveau. Op deze manier lever jij een bijdrage aan de groei op de veiligheidsladder
Je functioneert als de vraagbaak op het gebied van kwaliteit, arbo en milieu voor je eigen collega’s maar ook voor de klanten en opdrachtgevers.
Functie eisen
Wat neem jij mee als KAM Coördinator?
- Je bent communicatief duidelijk en sterk en weet hoe je jouw kennis op het gebied van KAM-projecten kan vertalen naar de directie en medewerkers.
- Je voelt je thuis in een bedrijf wat veel gezamenlijk doet en daardoor zorgen jullie voor een goede samenwerking
- Je werkt zowel binnen als buiten en hebt een goed inzicht in wat er in de omgeving afspeelt, je bent dan ook zelfstandig en flexibel ingesteld
- Goede kennis van wet- en regelgeving m.b.t. kwaliteit, veiligheid, Arbo en milieu
- Kennis hebben van verschillende certificeringen, zoals VCA**, BRL SIKB 7000, MVO prestatieladder, CO2-Prestatieladder en Veiligheidsprestatieladder
- Niet bang om je collega's op duidelijke wijze de wet- en regelgeving, normen/eisen, etc. te vertalen naar praktische en eenvoudige procedures voor bedrijfs- en productieprocessen richting je collega's
- Kunnen creëren van draagvlak, instrueren en enthousiasmeren van de medewerkers en managers
- Minimaal 2 jaar werkervaring binnen de bouwtechniek en of Installatietechniek.
- Bereidheid tot het verrichten van werkzaamheden op diverse projectlocaties.
Bedrijfsprofiel
Bij deze afdeling, gevestigd in Amsterdam word het onderhoud en de staat van Woning/ Bedrijf en Retail installaties naar een hoger plan gebracht.
Op deze nieuwe vestiging zijn ongeveer 25 mensen aan het werk en groeit snel in zowel binnen als buitendienst.
DE SPECIALISMEN VAN deze club in de INSTALLATIES:
Elektrotechniek
Klimaattechniek
Loodgieterswerk
Dakbedekking
Service en onderhoud
Arbeidsvoorwaarden
Naast de kans om een goede basis neer te zetten van je verdere carrière krijg je:
• Een salaris dat is afgestemd op jouw kennis en ervaring;
• Naast vakantiedagen ook opbouw van ADV dagen;
• Volop doorgroeimogelijkheden, je wordt ook uitgedaagd om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de organisatie;
• Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
• Veel flexibiliteit en vrijheid;
• Geweldige collega’s in een open en prettige werksfeer.
Publicatiedatum
Contactpersoon
- Noord-Holland
- Gelderland
- Loodgieter
- Schilder
- Timmerman
- Monteur Installatie
- Installatietechniek
- Bouwtechniek